Працоўнае месца адміністратара па рабоце з гасцямі знаходзіцца на 1 паверсе ў лобі гатэля.
У службе па рабоце з гасцямі могуць быць аказаны наступныя паслугі:
- Прадастаўленне гасцям інфармацыі пра горад і яго славутасці;
- Браніраванне і дастаўка квіткоў на розныя тыпы транспарту;
- Арганізацыя трансфераў з аэрапорта (чыгуначнага вакзала) і назад;
- Выклік таксі;
- Прадастаўленне падрабязнай інфармацыі аб рабоце іншых службаў гатэля;
- Арганізацыя арэнды аўтамабіля з вадзіцелем і пракату без вадзіцеля;
- Заказ і дастаўка кветак;
- Браніраванне месцаў у рэстаранах, кафэ і клубах Мінска;
- Арганізацыя экскурсій па Мінску і тураў за яго межы;
- Браніраванне і дастаўка квіткоў у тэатры, кіно, канцэрты, іншыя відовішчныя і спартыўныя мерапрыемствы.
Час працы з 8:00 да 20:00 штодня.
З 20:00 да 08:00 па ўсіх пытаннях Вам дапамогуць супрацоўнікі рэсепшн.
Бранююцца зараз па выгодным кошце
Акцыі
Рэстараны гатэля «Мінск» прапануюць усім жадаючым зніжку да 35% на асноўнае і банкетнае меню на вынас.
Па буднiх днях з 12-00 да 15-00 у рэстаране "Сёмае неба" падаюць дзівосныя бізнес-ланчы!
На выбар прадстаўлены 3 сэт-меню, адзін з якіх навынас.
На выбар прадстаўлены 3 сэт-меню, адзін з якіх навынас.
Рэстаран "Мінск" прапануе сваім гасцям зніжку 50% на заказы па меню à la carte. Акцыя ў рэстаране дзейнічае па будніх днях з 12-00 да 15-00.