Запрашаем далучыцца да суполкі нашага гатэля!
+375 (17) 209-90-62
Top brands Belarus 2024.

АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ

Пералік
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца Рэспубліканскiм ўнітарным прадпрыемствам "Гасцiнiца "Мінск"у дачыненні работнікаў прадпрыемства ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян"

 

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Час прыёму, месца знаходжання, нумар службовага тэлефона, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць),

пасада работніка (работнікаў), які ажыццяўляе (якія ажыццяўляюць) прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры <*>

Памер платы, якая бярэцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры <**>

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

1

2

3

4

5

6

1. Жыллёвыя праваадносіны

1.1. Прыняцце рашэння аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220.

Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32).

Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер

- заяву;

- пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, - пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям'і (у выпадку павелічэння складу сям'і), з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і;

- дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права;

- звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры прыняцці на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці;

- заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя, пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, - пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь;

- згоду паўналетняга члена сям'і, на якога праводзіцца пераафармленне чаргі

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.2. Прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220.

Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32).

Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер

- заяву, падпісаную грамадзянінам і паўналетнімі членамі яго сям'і, якія сумесна стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;

- пашпарты цi іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

бясплатна

15 дзен з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.3. Прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220.

Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32).

Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер

- заяву;

- пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце;

- дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае ці першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, - у выпадку наяўнасці такога права

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.4. Прыняцце рашэння аб накіраванні грамадзян, якія стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і маюць права на атрыманне льготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў, для заключэння дагавораў куплі-продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове.

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220.

Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32).

Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер

- заяву;

- дакументы, якія пацвярджаюць наяўнасць права (пазачарговага права) на атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў

бясплатна

10 працоўных дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю - у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

15 працоўных дзён з дня падачы заявы - у выпадку падачы заявы пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю

1 месяц

1.5. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220.

Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32).

Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер

- заяву;

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- звесткі аб даходзе і маёмасці грамадзяніна і членаў яго сям'і;

папярэдняя дамова набыцця жылога памяшкання - у выпадку набыцця жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўным заказе;

- пасведчанне (пасведчанне) аб дзяржаўнай рэгістрацыі зямельнага ўчастка або дзяржаўны акт на права ўласнасці на зямлю або на права пажыццёвага спадчыннага валодання зямлёй - у выпадку будаўніцтва (рэканструкцыі) аднакватэрнага, блакіраванага жылога дома;

- засведчанае натарыяльна абавязацельства аб неафармленні ва ўласнасць займанага па дагаворы найму жылога памяшкання з наступным яго вызваленнем - у выпадку наяўнасці такога памяшкання;

- копія зарэгістраванага ва ўстаноўленым парадку дагавора куплі-продажу жылога памяшкання - у выпадку набыцця жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове;

- дакумент, які пацвярджае факт скасавання дагавора стварэння аб'екта долевага будаўніцтва, у тым ліку ў сувязі з адмовай адной з бакоў ад выканання такой дамовы, выхаду або выключэння з членаў арганізацыі забудоўшчыкаў, скасавання дагавора куплі-продажу жылога памяшкання, адабрання зямельнага ўчастка, - у выпадку неабходнасці пацверджання названых фактаў;

- пісьмовую згоду паўналетніх членаў сям'і, якія паляпшаюць сумесна жыллёвыя ўмовы з выкарыстаннем субсідыі.

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, абумоўленага ў дагаворы, які прадугледжвае будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, але не больш за 3 гады з дня пералічэння на спецыяльны рахунак "Субсідыя";

у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове, - 6 месяцаў;

у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове, - да наступлення тэрміну поўнага вяртання (пагашэння) ільготнага крэдыту па дзяржаўнай замове

1.6. Выдача даведкі аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220.

Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32).

Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў

1.7. Выдача даведкі аб прадастаўленні (непрадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў

2. Праца і сацыяльная абарона

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230.

Тэл.: 209-90-73

          209 -90- 72

          209-91-70

(ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22).

Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам;

Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам;

Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230.

Тэл.: 209-90-73

          209 -90- 72

          209-91-70

(ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22).

Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам;

Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам;

Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230.

Тэл.: 209-90-73

          209 -90- 72

          209-91-70

(ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22).

Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам;

Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам;

Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.5. Прызначэнне дапаможніка па цяжарнасці і родах

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- лісток непрацаздольнасці;

- даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў працы ў розных наймальнікаў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- заяву;

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь;

- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш як 6 месяцаў у агульнай складанасці у межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь,

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы;

- пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў;

- выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаранага) дзіцяці (усыноўленых (удачароных) дзяцей)), у адносінах да якога (якіх) заяўнік звяртаецца па назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіця);

- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей);

- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

- дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу;

- дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

адначасова

2.7. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- заяву;

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

адначасова

2.8. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- заяву;

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

- дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь),

- у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы;

- выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

- пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;

- пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

- даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

- даведка аб знаходжанні ў водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загада аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду за дзецьмі) - для асоб, якія знаходзяцца ў такім водпуску;

- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам;

- даведка аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, бацьку ў няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду дзяцей) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці;

- даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі;

- дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу;

- дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

2.9. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- заяву;

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) ;

- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай);

- выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

- даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або назначэння дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду дзяцей) або тым, хто прыпыніў прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і не з'яўляецца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем);

- дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай.

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі

2.10. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- заяву;

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

- выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

- пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

- пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі;

- даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

- даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе;

- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

- звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля);

- даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі;

- дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай.

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

2.11. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

2.12. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі, медыцынскай абілітацыі.

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці

2.14. Выдача даведкі аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі.

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230.

Тэл.: 209-90-73

          209 -90- 72

          209-91-70

(ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22).

Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам;

Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам;

Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам

-

бясплатна

3 працоўныя дні

бестэрмінова

2.15. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.16. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай у лагер з кругласутачным знаходжаннем

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-234.

Тэл.: 209-90-73 (ун.тэл.: 30-73).

Васілеўская Ірына Уладзіміраўна, юрысконсульт 1 катэгорыі юрыдычнага сектара

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.17. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў.

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230.

Тэл.: 209-90-73

          209 -90- 72

          209-91-70

(ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22).

Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам;

Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам;

Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам

-

бясплатна

3 працоўныя дні

бестэрмінова

2.18. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах.

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

3 дні з дня звароту

бестэрмінова

2.19. Выплата дапамогі на пахаванне

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлай (загінулай);

- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- даведка аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь;

- пасведчанне аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;

- пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

- даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў;

- працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлай (пры іх наяўнасці) - у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуючага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц

адначасова

2.20. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-234.

Тэл.: 209-90-73 (ун.тэл.: 30-73).

Васілеўская Ірына Уладзіміраўна, юрысконсульт 1 катэгорыі юрыдычнага сектара

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.21. Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

- заяву;

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі

бясплатна

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

6 месяцаў

2.22. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48.

Выхадны - субота, нядзеля.

г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222.

Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

3 дні

бестэрмінова


<*> Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.

Калі арыгінал дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, існуе толькі ў выглядзе электроннага дакумента, заяўнікам можа быць прадстаўлена на папяровым носьбіце форма знешняга прадстаўлення гэтага дакумента, аформленая ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства (гэтае патрабаванне не распаўсюджваецца на выпадкі ўнясення платы з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы).

У выпадку ўнясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы і наяўнасці звестак аб гэтым у заяве зацікаўленай асобы аб ажыццяўленні адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры з указаннем нумара плацяжу прадстаўлення дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы. працэдуры, не патрабуецца.

Факт унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы пацвярджаецца наяўнасцю ў аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы інфармацыі аб унясенні платы.

<**> У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, , які пацвярджае права на частковае вызваленне.

У выпадку, калі для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, якая ў адпаведнасці з гэтым пералікам павінна ажыццяўляцца бясплатна, патрабуецца запыт дакументаў і (або) звестак ад дзяржаўных органаў і іншых арганізацый, за выдачу якіх прадугледжана плата, і грамадзянамі не прадстаўлены такія дакументы і (або) звесткі самастойна, грамадзяне аплачваюць выдачу запытаных дакументаў і (або) звестак.

За здзяйсненне юрыдычна значных дзеянняў, якія з'яўляюцца аб'ектамі абкладання дзяржаўнай пошлінай, на падставе заявы аб іх здзяйсненні, пададзенай у электроннай форме з дапамогай адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы, дзяржаўная пошліна выплачваецца ў памеры 50 працэнтаў ад устаноўленай стаўкі за здзяйсненне такіх дзеянняў (за выключэннем юрыдычна значных дзеянняў, за здзяйсненне якіх прадугледжана поўнае вызваленне плацельшчыка ад дзяржаўнай пошліны).

Плата ў выглядзе збору (пошліны) не выплачваецца заяўнікамі пры паўторным здзяйсненні юрыдычна значных дзеянняў, якія з'яўляюцца аб'ектамі абкладання консульскім зборам ці дзяржаўнай пошлінай, у сувязі з дапушчанымі пры іх здзяйсненні памылкамі (у тым ліку недакладнасцямі ў выдадзеных (аформленых, перааформленых, засведчаных, абмененых) дакументах (іх дублікатах) або непаўнатай звестак у іх) па віне спецыяльна ўпаўнаважанага на ўчыненне такіх дзеянняў дзяржаўнага органа, іншай упаўнаважанай арганізацыі, службовай асобы.



Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца вышэйстаячай арганізацыяй Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
https://udp.gov.by/by/administratsyjnyja-pratsedury-by/