Пералік
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца Рэспубліканскiм ўнітарным прадпрыемствам "Гасцiнiца "Мінск"у
дачыненні работнікаў прадпрыемства ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі
органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян"
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Час прыёму, месца знаходжання, нумар службовага тэлефона, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць),
пасада работніка (работнікаў), які ажыццяўляе (якія ажыццяўляюць) прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры <*> |
Памер платы, якая бярэцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры <**> |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. Жыллёвыя праваадносіны |
|||||
1.1. Прыняцце рашэння аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220. Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32). Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер |
- заяву; - пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, - пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям'і (у выпадку павелічэння складу сям'і), з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, раздзяленні (аб'яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і; - дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права; - звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - пры прыняцці на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці; - заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя, пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, - пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь; - згоду паўналетняга члена сям'і, на якога праводзіцца пераафармленне чаргі |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.2. Прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220. Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32). Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер |
- заяву, падпісаную грамадзянінам і паўналетнімі членамі яго сям'і, якія сумесна стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў; - пашпарты цi іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян |
бясплатна |
15 дзен з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.3. Прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220. Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32). Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер |
- заяву; - пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце; - дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае ці першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, - у выпадку наяўнасці такога права |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.4. Прыняцце рашэння аб накіраванні грамадзян, якія стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і маюць права на атрыманне льготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў, для заключэння дагавораў куплі-продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове. |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220. Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32). Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер |
- заяву; - дакументы, якія пацвярджаюць наяўнасць права (пазачарговага права) на атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў |
бясплатна |
10 працоўных дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю - у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю 15 працоўных дзён з дня падачы заявы - у выпадку падачы заявы пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю |
1 месяц |
1.5. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220. Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32). Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер |
- заяву; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - звесткі аб даходзе і маёмасці грамадзяніна і членаў яго сям'і; папярэдняя дамова набыцця жылога памяшкання - у выпадку набыцця жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўным заказе; - пасведчанне (пасведчанне) аб дзяржаўнай рэгістрацыі зямельнага ўчастка або дзяржаўны акт на права ўласнасці на зямлю або на права пажыццёвага спадчыннага валодання зямлёй - у выпадку будаўніцтва (рэканструкцыі) аднакватэрнага, блакіраванага жылога дома; - засведчанае натарыяльна абавязацельства аб неафармленні ва ўласнасць займанага па дагаворы найму жылога памяшкання з наступным яго вызваленнем - у выпадку наяўнасці такога памяшкання; - копія зарэгістраванага ва ўстаноўленым парадку дагавора куплі-продажу жылога памяшкання - у выпадку набыцця жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове; - дакумент, які пацвярджае факт скасавання дагавора стварэння аб'екта долевага будаўніцтва, у тым ліку ў сувязі з адмовай адной з бакоў ад выканання такой дамовы, выхаду або выключэння з членаў арганізацыі забудоўшчыкаў, скасавання дагавора куплі-продажу жылога памяшкання, адабрання зямельнага ўчастка, - у выпадку неабходнасці пацверджання названых фактаў; - пісьмовую згоду паўналетніх членаў сям'і, якія паляпшаюць сумесна жыллёвыя ўмовы з выкарыстаннем субсідыі. |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, абумоўленага ў дагаворы, які прадугледжвае будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, але не больш за 3 гады з дня пералічэння на спецыяльны рахунак "Субсідыя"; у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове, - 6 месяцаў; у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове, - да наступлення тэрміну поўнага вяртання (пагашэння) ільготнага крэдыту па дзяржаўнай замове |
1.6. Выдача даведкі аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў
|
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/1-220. Тэл.: 209-93-80 (ун.тэл.: 30-32). Празецкі Аляксандр Пятровіч, галоўны інжынер |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень звароту |
6 месяцаў |
1.7. Выдача даведкі аб прадастаўленні (непрадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень звароту |
6 месяцаў |
2. Праца і сацыяльная абарона |
|||||
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230. Тэл.: 209-90-73 209 -90- 72 209-91-70 (ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22). Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам; Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам; Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230. Тэл.: 209-90-73 209 -90- 72 209-91-70 (ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22). Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам; Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам; Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230. Тэл.: 209-90-73 209 -90- 72 209-91-70 (ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22). Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам; Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам; Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
|
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.5. Прызначэнне дапаможніка па цяжарнасці і родах |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - лісток непрацаздольнасці; - даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў працы ў розных наймальнікаў |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- заяву; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь; - пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш як 6 месяцаў у агульнай складанасці у межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы; - пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў; - выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаранага) дзіцяці (усыноўленых (удачароных) дзяцей)), у адносінах да якога (якіх) заяўнік звяртаецца па назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіця); - копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей); - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу; - дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
адначасова |
2.7. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- заяву; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
адначасова |
2.8. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- заяву; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў); - дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы; - выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка); - копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; - пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў; - пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах; - даведка аб знаходжанні ў водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загада аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду за дзецьмі) - для асоб, якія знаходзяцца ў такім водпуску; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам; - даведка аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, бацьку ў няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду дзяцей) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці; - даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі; - дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу; - дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў |
2.9. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- заяву; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў) ; - даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай); - выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка); - копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або назначэння дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду дзяцей) або тым, хто прыпыніў прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і не з'яўляецца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем); - дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай. |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі |
2.10. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- заяву; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў); - выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка); - копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; - пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў; - пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі; - даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу; - даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года); - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць; - звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля); - даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змянення месца выплаты дапамогі; - дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўная забеспячэнне, дамы дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай. |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
2.11. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.12. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі, медыцынскай абілітацыі. |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.14. Выдача даведкі аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі. |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230. Тэл.: 209-90-73 209 -90- 72 209-91-70 (ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22). Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам; Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам; Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам |
- |
бясплатна
|
3 працоўныя дні |
бестэрмінова |
2.15. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.16. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай у лагер з кругласутачным знаходжаннем |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-234. Тэл.: 209-90-73 (ун.тэл.: 30-73). Васілеўская Ірына Уладзіміраўна, юрысконсульт 1 катэгорыі юрыдычнага сектара |
- |
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.17. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў. |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-230. Тэл.: 209-90-73 209 -90- 72 209-91-70 (ун.тэл.: 30-72, 30-71, 30-22). Плясанава Алена Мікалаеўна, начальнік аддзела па рабоце з персаналам; Малахава Алена Сяргееўна, спецыяліст па кадрах 2-й катэгорыі аддзела па рабоце з персаналам; Лабада Юлія Аляксандраўна, спецыяліст па кадрах аддзела па рабоце з персаналам |
- |
бясплатна
|
3 працоўныя дні |
бестэрмінова |
2.18. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах. |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна
|
3 дні з дня звароту |
бестэрмінова |
2.19. Выплата дапамогі на пахаванне |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлай (загінулай); - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - даведка аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь; - пасведчанне аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь; - пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей); - даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў; - працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлай (пры іх наяўнасці) - у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуючага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў |
бясплатна
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, - 1 месяц |
адначасова |
2.20. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
Час працы: панядзелак -чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 8.30 да 16.30, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-234. Тэл.: 209-90-73 (ун.тэл.: 30-73). Васілеўская Ірына Уладзіміраўна, юрысконсульт 1 катэгорыі юрыдычнага сектара |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.21. Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
- заяву; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі |
бясплатна |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
6 месяцаў |
2.22. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб |
Час працы: панядзелак - пятніца з 8.30 да 16.20, абедзенны перапынак: з 12.00 да 12.48. Выхадны - субота, нядзеля. г. Мінск, пр-т Незалежнасці, 11/2-222. Тэл.: 209-94-86 (ун.тэл.: 30-37). Міцкевіч Таццяна Аляксандраўна, бухгалтар 2 катэгорыі фінансава-эканамічнай службы |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
3 дні |
бестэрмінова |
<*> Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Калі арыгінал дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, існуе толькі ў выглядзе электроннага дакумента, заяўнікам можа быць прадстаўлена на папяровым носьбіце форма знешняга прадстаўлення гэтага дакумента, аформленая ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства (гэтае патрабаванне не распаўсюджваецца на выпадкі ўнясення платы з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы).
У выпадку ўнясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы і наяўнасці звестак аб гэтым у заяве зацікаўленай асобы аб ажыццяўленні адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры з указаннем нумара плацяжу прадстаўлення дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы. працэдуры, не патрабуецца.
Факт унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы пацвярджаецца наяўнасцю ў аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы інфармацыі аб унясенні платы.
<**> У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, , які пацвярджае права на частковае вызваленне.
У выпадку, калі для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, якая ў адпаведнасці з гэтым пералікам павінна ажыццяўляцца бясплатна, патрабуецца запыт дакументаў і (або) звестак ад дзяржаўных органаў і іншых арганізацый, за выдачу якіх прадугледжана плата, і грамадзянамі не прадстаўлены такія дакументы і (або) звесткі самастойна, грамадзяне аплачваюць выдачу запытаных дакументаў і (або) звестак.
За здзяйсненне юрыдычна значных дзеянняў, якія з'яўляюцца аб'ектамі абкладання дзяржаўнай пошлінай, на падставе заявы аб іх здзяйсненні, пададзенай у электроннай форме з дапамогай адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы, дзяржаўная пошліна выплачваецца ў памеры 50 працэнтаў ад устаноўленай стаўкі за здзяйсненне такіх дзеянняў (за выключэннем юрыдычна значных дзеянняў, за здзяйсненне якіх прадугледжана поўнае вызваленне плацельшчыка ад дзяржаўнай пошліны).
Плата ў выглядзе збору (пошліны) не выплачваецца заяўнікамі пры паўторным здзяйсненні юрыдычна значных дзеянняў, якія з'яўляюцца аб'ектамі абкладання консульскім зборам ці дзяржаўнай пошлінай, у сувязі з дапушчанымі пры іх здзяйсненні памылкамі (у тым ліку недакладнасцямі ў выдадзеных (аформленых, перааформленых, засведчаных, абмененых) дакументах (іх дублікатах) або непаўнатай звестак у іх) па віне спецыяльна ўпаўнаважанага на ўчыненне такіх дзеянняў дзяржаўнага органа, іншай упаўнаважанай арганізацыі, службовай асобы.
Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца вышэйстаячай арганізацыяй Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
https://udp.gov.by/by/administratsyjnyja-pratsedury-by/